środa, 14 września 2011

Wierzę w Ciebie, Panie





Wierzę w Ciebie, Panie, coś mnie obmył z win
Wierzę, że człowiekiem stał się Boży Syn
Miłość Ci kazała krzyż na plecy brać
W tabernakulum zostałeś, aby z nami trwać.
Jesteś przewodnikiem naam do wieczności bram
Ty przygarniesz nas do siebie.

Tyś jest moim życiem, boś Ty żywy Bóg
Tyś jest moją drogą, najpiękniejszą z dróg
Tyś jest moją prawdą, co oświeca mnie
Boś odwiecznym Synem Ojca, który wszystko wie.
Nic mnie nie zatrwoży już wśród najcięższych burz
Bo Ty, Paanie, jesteś ze mną.

Tyś jest moja siłą, w Tobie moja moc
Tyś jest mym pokojem w najburzliwszą noc
Tyś jest mym ratunkiem, gdy zagraża toń
Moją słabą ludzką rękę ujmij w swoją dłoń.
Z Toba przejdę poprzez świat w ciągu życia lat
I nic złego mnie nie spotka.

3 komentarze:

  1. Dziękuję za tą pieśń,to taki balsam dla duszy,a jednocześnie umocnienie.Tak powoli sypie się dom moich ludzkich myśli,ale to i dobrze.Wiem gdzie szukać ratunku,mam znacznie więcej niż mogłam się spodziewać.Przełamały mnie te słowa,bo to odpowiedź na to wszystko co dzieje się w sercu.
    To też dla Ciebie Księże znak,że przez zapisane słowa,przez to zamieszczasz na blogu Bóg mówi do mojego serca.BOGU NIECH BĘDĄ DZIĘKI!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego :) Bóg zapłać .

    OdpowiedzUsuń
  3. znam ta piesn od minimum 10 lat. wczesniej gralam ja czesto w kosciele, ale po studiach wyjechalam za granice. teraz po x latach gram znowu w kosciele, tyle ze niemieckim i chcialabym ta piesn tez u mnie w parafii zagrac. czy znajde gdzies wersje niemiecka? czy ktos wie? czy musze sama przetlumaczyc?
    Bardzo prosze o pomoc.
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń