niedziela, 22 maja 2011

Serce Jezusa

2 komentarze:

  1. SERCE JEZUSA-Kocha mnie taką jaką jestem z moimi
    wadami i słabościami,talentami tak prosto i zwyczajnie.Ukryj mnie Jezu w Twoim Sercu,naucz by moje serce, takie słabe, biło Twoim rytmem,bym w każdym człowieku umiała widzieć Ciebie.Uwielbiam Cię mocy moja.

    OdpowiedzUsuń
  2. SERCE JEZUSA jest moim schronieniem i nadzieją.
    Może tak do końca nie zdaję sobie sprawy,może nawet nie pojmuję sercem,że jestem zamknięta w Jego Sercu,że ono jest moim domem.
    Jezu utul mnie w Twoim sercu,niech ono okryje mnie ciepłem miłości.Miłości ,która podniesie omdlałe ciało,podniesie zmęczone ręce,podniesie wzrok,zanurzy w miłości ból,nie po to by go zabrać,ale by był słodyczą,którą z radością będę nieść. Uwielbiam Cię Jezu,Panie w Twoim Sercu mój dom. ALLELUJA!!!

    OdpowiedzUsuń