wtorek, 7 czerwca 2011

Kelly Family - An Angel

2 komentarze:

  1. Tłumaczenie:

    Anioł

    Żałuję, że nie mam twojej pary skrzydeł,
    takich, które miałem ostatniej nocy w moich snach
    Goniłem motyle,
    nim wschód słońca nie przerwał mojego snu.

    Dzisiejszej nocy wpatrywałem się w niebo,
    by ujrzeć anielski dom.
    Miałem dotknąć magicznego nieba
    i powitać anioły w ich domu.

    Czasami żałuję, że nie jestem aniołem
    Czasami żałuję, że nie jestem tobą

    A cały ten słodki miód z nieba
    przepełnia mnie słodką miłością.
    A gdy przelatujesz dookoła mojej głowy,
    karmią mnie twoje miodowe pocałunki.

    Żałuję, że nie mam twojej pary skrzydeł,
    takich, które miałem ostatniej nocy w moich snach.
    Zgubiłem się w raju,
    pragnąłbym już nigdy nie otworzyć oczu.

    Czasami żałuję, że nie jestem aniołem
    Czasami żałuję, że nie jestem tobą

    Ale w powietrzu wisi niebezpieczeństwo
    próbujące tak bardzo być nieuczciwe.
    Niebezpieczeństwo w powietrzu
    próbujące tak bardzo nas przestraszyć,
    ale my się nie boimy.

    Czasami żałuję, że nie jestem aniołem
    Czasami żałuję, że nie jestem tobą
    Żałuję, że nie jestem tobą


    Bardzo ciepła i melodyjna piosenka.Piękny podkład pod modlitwę,którą dyktuje serce i nie jest ważne,że nie rozumiemy.Adresatem jest Bóg,za którym tęsknimy.On posyła nam aniołów by nas podprowadzili do Niego.Czy widzieliśmy takiego anioła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że dla każdego człowieka możemy być takim aniołem niosącym Chrystusową miłość,dar dobrego uczynku i słowa...możemy tak po prostu zwyczajnie być i służyć.Tylko czysta i bezinteresowna miłość dotyka drugiego człowieka i zostawia ślad Bożego działania.Anioł to taka osoba,która nie jest piękna na zewnątrz,ale piękna jest jej dusza, która uskrzydla do działania.

    OdpowiedzUsuń