środa, 7 lipca 2010

Przeżyła aborcję 1/2

1 komentarz:

  1. Aborcja

    Nie zabijaj mnie Mamo!!!
    Ja już żyję w twym łonie,
    Mamy krew taką samą,
    I już rosną mi dłonie.
    Nie zabijaj mnie Mamo!!!
    Ja chcę żyć w twoim świecie,
    Tyś jest do życia bramą,
    A ja jestem twe dziecię.
    Nie zabijaj mnie Mamo!!!
    Nie chcę pójść w ręce kata,
    Choć już skazał mnie tato,
    Ja chcę żyć! i nieć brata.
    Nie zabijaj mnie Mamo!!!
    Ja twym dzieckiem, rodziną,
    Ciało mamy to samo,
    Połączone pępowiną.
    Zabij myśl o aborcji!!!
    Nie rozstawaj się z niebem,
    Nie zabraknie nam porcji,
    Podzielimy się chlebem.
    Pozwól mi się urodzić!!!
    Daj mi szansę na życie,
    Nie daj złemu się zwodzić,
    Bogu oddaj się skrycie.
    On nam w życiu pomoże,
    Nie będziemy żyć same,
    Ciebie proszę mój Boże,
    Weź w opiekę mą mamę.
    ISKI

    OdpowiedzUsuń